fredag 31 augusti 2012

Stockholms universitet till hösten

Jag skrev igår om att jag var tvungen att åka in till universitetet för att prata med studentexpeditionen eftersom jag hade klantat till en grej vid registreringen. Som tur var gick allt bra och jag är nu anmäld och registrerad till kursen. Det innebär att jag kommer läsa ekonomisk-historia II till hösten. Jag är såå taggad! Ekonomisk-historia I var väldigt spännande och jag lärde mig massa nya spännande saker som jag inte visste så mycket om tidigare. Kommer bli roligt att skriva min B-uppsats också, jag älskar att skriva uppsatser. Jag tycker det är mycket mysigare än att ha prov i och med att man kan sitta och fnula länge på hur man bäst formulerar sig, vilken layout man bör använda och så vidare.

Lånade bilden från  blogs.msdn.com

Nu längtar jag till måndag då studierna drar igång igen!

6 kommentarer:

  1. Hihi, ja, jag längtar till vi åker till värmen nu så vi kan sitta på stranden och kolla på solnedgångarna :)

    SvaraRadera
  2. Historia ja. Ekonomi nej. Men lycka till! :)

    SvaraRadera
  3. great pic! ;) and great blog
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Hej Sophie,,säger tack,,kul att du tittade in till mig,,Dom orden kom,bara så där,hade planerat att gå till skogen för att titta efter kantareller,,men det regnade bort,,så nu sitter jag vid datorn och diggar lite countrymusik på Tuben..Haé Kram.

    SvaraRadera
  5. Kul att du gillar det du pluggar, det underlättar.

    Sv: Ja, hon är så fin och mjuk och go. :)

    SvaraRadera
  6. Grattis! Jätteroligt att vara så taggad, vilket betyder att det kommer att bli toppen. Läcker bild du har hittat! :)

    SvaraRadera