onsdag 29 augusti 2012

Mitt bästa hårvårdstips

Jag som ofta färgar och leker med mitt hår behöver ett schampo som vårdar och ger näring. Annars blir det heltrassligt och går inte alls att kamma ut. När jag var i Sollentuna centrum gick jag in i en frisersalong och bad om hjälp med mitt risiga hår. Personalen därinne tog fram ett hårvårdskit från märket Nashi Argan som jag testade. Efter tredje tvätten gick det att kamma ut och till och med borsta, riktigt nice! Jag använder både schampo, balsam och hårolja därifrån nu. Dock börjar det sina i flaskorna så jag funderar på att klicka hem nya. Såg att det finns till ett helt okej pris på bellbox. Har någon av er beställt därifrån? Har någon av er tips på bra hårvårdsprodukter? Jag är alltid på jakt efter nya mirakelschampon som får mitt hår att glänsa! Tidigare använde jag Kérastase som jag tyckte var helt okej, men för mitt hår funkar faktiskt naturliga produkter bättre.

3 kommentarer:

  1. Tack =)
    Hon blir 6 veckor imorn. Känns som hon funnits i mitt liv jämt, samtidigt som det känns som att det va igår som hon kom ut :p

    SvaraRadera
  2. Det enda som funkar för mitt hår är olja olja olja samt nya borsten Tangle Teezer. Det bästa jag någonstin borstat mitt hår med! :)

    http://thepalma.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Naturligt gillar vi! :D

    Keep up the good work

    / http://missmostlynatural.wordpress.com

    SvaraRadera