onsdag 5 september 2012

Tur att jag har så fina vänner

Igår var verkligen en hemsk dag. Min kille (som bor i Dalarna) skickade några konstiga sms och gjorde tillslut slut med mig. På sms! Moget va? Jag ringde nästan direkt till min bästa kompis och gick hem till henne för att gråta ut. Så skönt att jag har vänner som ställer upp! Idag känns det bättre även om jag är förvirrad kring varför han bara dumpade mig sådär. Men jag kan inte tänka för mycket på det, jag tror det är bättre att inte spekulera kring varför. Han vill inte ha mig längre punkt slut. Slut...


12 kommentarer:

  1. Fy vad trist! Hade ni varit tillsammans länge? Kram

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt med din pojkvän! Hoppas du mår bättre! kram

    http://blogg.veckorevyn.com/johannathastrom/

    SvaraRadera
  3. Dålig stil att inte ringa eller prata ut face too face!
    Men det finns fler kanske mognare killar där ute,jag lovar<3

    SvaraRadera
  4. Men gud? PÅ SMS? Jävla ynkrygg! You're better off..

    SvaraRadera
  5. Så feigt! Du har det bedre uten han :)

    SvaraRadera
  6. Men usch, vad är det för sätt? Jag tycker att du kan kräva en förklaring till varför han gjorde slut, så att du kan lägga det bakom dig sen.

    SvaraRadera
  7. Otroligt dålig stil...
    /Kramar om!

    SvaraRadera
  8. SENT SVAR;
    Tack så jättemycket söt! ^^
    Vad händer idag? :)
    kram

    SvaraRadera
  9. Jo jag tycker att den är riktigt fin:)

    SvaraRadera
  10. Åh! Den här låten är helt fantastiskt bra!
    Skönt att du verkligen har vänner som ställer upp!

    SvaraRadera