måndag 3 september 2012

Precis köpt en ny kamera

Nu har jag just kommit hem igen efter att ha varit en sväng på Elgiganten där jag köpte en ny kamera. Jag hade tänkt att göra det imorgon men nu kunde jag inte hålla mig utan ville ha hem den så fort som möjligt. Det blev en Nikon systemkamera D3100, väldigt behändig för att vara en system. Jag har inte provat den än, jag väntar på att batteriet ska laddas upp men jag är oerhört taggad att börja knäppa med den!

Någon av er som har en liknande modell? Vad tycker ni om eran kamera?


3 kommentarer:

  1. Har ingen systemare själv, men jobbar däremot på Gigantens serviceavdelning och lager. Rekommenderar dig en bra väska som skyddar mot stötar och en försäkring (: alla systemkameror är rätt dyra att laga (gäller alla, inte bara din modell). Hoppas du blir nöjd :D

    SvaraRadera
  2. Skønt kamera, men canon er nu det bedste (;

    / Stephanie

    www.FashionBySterup.blogspot.dk

    SvaraRadera
  3. Åh, spännande! Har också Canon.

    SvaraRadera