torsdag 18 augusti 2011

Vad har hänt idag?


Hoppas ni hade en underbar dag igår – det hade jag  :)
Idag när jag kom till personalrummet på jobbet stod det 2 skålar fyllda med handgjord choklad från Åre, gissa om jag blev glad? Den var himmelskt god, tack Bea!
Något mindre kul är när man träffar på en människa som får håren att resa sig ända från svanken till nacken, som kalla kårar. Jag brukar inte ha några problem med att komma överens med folk, men idag träffade jag en tjej som jag fick dåliga vibbar från direkt. Jag vet inte riktigt vad det berodde på, men när man behöver be en person om samma sak tre gånger innan något verkligen blir gjort blir man ju sjukt irriterad! Jaja, nog om detta…
Spanade in Kissies videoblogg ang. bloggawardsnomineringen – tycker hon gör helt rätt som avsäger sig nomineringen som elitbloggare/elitblogg då hon inte kände att det var en titel hon verkligen ville vinna. 
En bild på mig & min minibloggerska Tindra:

Godnatt, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar