fredag 19 augusti 2011

Fredag!


Idag blir det en sen update – har haft massor o göra idag!
Igår var jag som jag skrev i senaste inlägget på stan och fikade på kvällen – supermysigt :)

Jag dricker varm choklad, har inte blivit riktigt vuxen än, tycker kaffe smakar usch.
Idag har jag varit hos en kiropraktor som knäckte min rygg, får alltid lite dödsångest när jag ligger  där på britsen och kotorna låter som om de spräcks sönder i små bitar. Men som alltid kändes ryggen underbar när behandlingen var klar :)
Sen var jag på universitetet och rekade lite innan skolstarten, var på ett möte och diskuterade mitt framtida schema bla då jag även kommer att arbeta på universitetet. Så det var spännande, ska ha ett möte till i början av september då jag får sätta igång med uppdraget. Kommer att bli toppenkul, är taggad till tusen!
Justdet, köpte två ordböcker, en engelsk-svensk/svensk-engelsk och en fransk-svensk/svensk-fransk på akademibokhandeln när jag ändå var på campus. Den som sa att kunskap inte väger ljög!

Sen blev det fler böcker i campusbutiken…



Sen har jag varit hemma och skurat badrumsgolvet (Vad hände??) – så nu känner jag mig duktig och ska unna mig att ringa en kompis o bara koppla av.. Ska på manikyr om en stund – uppdaterar och visar resultatet när jag kommer hem igen :)
Puss & kram på er sötnosar






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar