lördag 1 september 2012

Jag och mitt gulliga hår

Jag har fått flera kommentarer angående huruvida mitt hår verkligen är rosa eller inte. Eftersom jag inte är så haj på blogger än så vet jag inte hur man svarar på kommentarer. Om någon av er vet, snälla skriv så att jag kan svara på era kommentarer!



Mitt hår är i alla fall rosa, jag färgade det i veckan och jag är nöjd med resultatet. Från början var jag blond vilket jag nog kommer bli igen, men först vill jag ha lite roligt med mitt hår!




7 kommentarer:

  1. Tavk så mycket
    Wow vad underbart hår du har

    SvaraRadera
  2. Ditt hår <3

    SV/ JA! Vill haaaa :D

    SvaraRadera
  3. sv, hahah :) det gick bra ändå :D

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att det är helt underbart :-)

    SvaraRadera
  5. Fränt hår :)

    Vet inte om du redan fått hjälp angående "svara" eftersom det alternativet redan finns nu ? Här finns i alla fall info om det: http://support.google.com/blogger/bin/answer.py?hl=sv&answer=1725597

    SvaraRadera